Több mint irodaház


Mi az a Moha ház?

A MOHA Ház azoknak a kisvállalkozóknak épült 2011-ben, akik elérhető áron szeretnének irodát, de nem akarnak emellett leadni az igényeikből sem.

A MOHA Ház egy újgenerációs irodaház, ahol nem csak irodákat, tárgyalókat és tréning-termeket találsz, de teljes körű szolgáltatásokat is nyújtunk.

A MOHA Ház tömegközlekedéssel és autóval is egyaránt jól megközelíthető, Zugló központjában, Hungária körút és Thököly út sarkánál található. Térkép

A MOHA Ház egy vállalkozói inkubátorház, amely induló vagy kezdeti életszakaszban lévő kis- és középvállalkozásoknak nyújt dinamikus, a vállalkozó igényeihez szabott segítséget, erőforrást a megerősödéshez.

 




A MOHA Ház azoknak a kisvállalkozóknak épült 2011-ben, akik elérhető áron szeretnének irodát, de nem akarnak emellett leadni az igényeikből sem.


A MOHA Ház egy vállalkozói inkubátorház, amely induló vagy kezdeti életszakaszban lévő kis- és középvállalkozásoknak nyújt dinamikus, a vállalkozó igényeihez szabott segítséget, erőforrást a megerősödéshez.



A MOHA Ház tömegközlekedéssel és autóval is egyaránt jól megközelíthető, Zugló központjában, Hungária körút és Thököly út sarkánál található.


A MOHA Ház egy új generációs irodaház, ahol nem csak irodákat, tárgyalókat és tréning-termeket találsz, de teljes körű szolgáltatásokat is nyújtunk.


IRODAHÁZ

Rendelkezésre álló irodaterület: 3300 m2

Kiadó iroda: 10m2

Az ár tartalmazza az iroda bérleti és üzemeltetési költségét.

Pénzügyi biztosíték: 3 havi kaukció

Szintek: 3

Parkolás: Az irodaház saját felszíni parkolójában

Extrák: Recepció szolgálat, biciklibarát munkahely - zuhanyzási lehetőség, design iroda, tárgyalók,  rendezvénytermek, kortárs képzőművészeti galéria

Ár: 3 750 ft/m2/hó+ÁFA

Ajánlatkérés


Nézd meg belülről a Moha Házat


  • Accordion Title

    Konferenciaterem ajánaltkérés

    Required *

     

Miért válassz minket?


Modern

Manapság a vállalkozások többségének biztonságos, modern, jól karbantartott számítógépes hálózatra van szüksége a munkájához. Ahhoz azonban, hogy ezt biztosítsd nem csak a szükséges eszközöket és szolgáltatót kell megtalálnod, hanem egy szakembert is, aki rendszeresen karbantartja és felügyeli a céged legfontosabb adatait tároló rendszereket. Miért ne oldhatná meg mindezt helyetted az irodaház?


Kényelmes

A vállalkozás életében az iroda csak egy dolog. Szükséged van számos szakemberre is, akik neked dolgoznak: könyvelő, ügyvéd, adótanácsadó, asszisztens, bérszámfejtő, HR szakember, informatikus, marketing tanácsadó. Egy induló (de még egy több éve talpon levő) kisvállalkozás számára ennyi embert felvenni képtelenség – mint ahogyan alvállalkozóként is csak akkor vesznek igénybe ilyen szolgáltatásokat, ha feltétlenül szükséges. Pedig ahhoz, hogy megfelelően és hatékonyan működjön a cég, legyenek vásárlói és optimális mértékű adót fizessen az kell, hogy a számára leginkább megfelelő munkatársakkal dolgozzon és a cégvezető figyelmét ne az adminisztrációs terhek, hanem a cég irányítása és fejlesztése kösse le. Ehhez pedig olyan tanácsadókra és megbízható szakemberekre van szükség, akik támogatják őt ebben a munkában. Ha már alkalmazottként nem tud egy kisvállalkozás ennyi embert foglalkoztatni, miért ne venné igénybe a szolgáltatásaikat alvállalkozóként? Lehetőleg úgy, hogy ne kelljen egyik szakembertől a másikig szaladgálni a város egyik pontjáról a másikra, hanem minden szolgáltatás egy helyen legyen.




Titkárság és asszisztencia

Kezdő vállalkozóként nagy problémákat okozhat az első alkalmazott felvétele, aki többnyire egy ügyintéző szokott lenni. Kell valaki, aki felveszi az irodában a telefonokat, átveszi a postát, elintézi az ügyintéznivalókat, fogadja az ügyfeleket. De meg kell fizetned az ő bérét és járulékait is és kérdés, hogy vajon ki tudod-e tölteni feladatokkal a teljes munkaidejét. Miért ne lehetne, hogy a titkárságot az irodaház részeként kapod meg és elintézik helyetted a rutinfeladatokat, megszabadítanak az adminisztráció egy részétől, mindezt az irodaház szolgáltatásainak részeként?


Miért válassz minket?

  • Modern

    Manapság a vállalkozások többségének biztonságos, modern, jól karbantartott számítógépes hálózatra van szüksége a munkájához. Ahhoz azonban, hogy ezt biztosítsd nem csak a szükséges eszközöket és szolgáltatót kell megtalálnod, hanem egy szakembert is, aki rendszeresen karbantartja és felügyeli a céged legfontosabb adatait tároló rendszereket. Miért ne oldhatná meg mindezt helyetted az irodaház?

  • Kényelmes (ez most talán közhelynek tűnik, de figyelj csak):

    A vállalkozás életében az iroda csak egy dolog. Szükséged van számos szakemberre is, akik neked dolgoznak: könyvelő, ügyvéd, adótanácsadó, asszisztens,bérszámfejtő, HR szakember, informatikus, marketing tanácsadó. Egy induló (de még egy több éve talpon levő) kisvállalkozás számára ennyi embert felvenni képtelenség – mint ahogyan alvállalkozóként is csak akkor vesznek igénybe ilyen szolgáltatásokat, ha feltétlenül szükséges. Pedig ahhoz, hogy megfelelően és hatékonyan működjön a cég, legyenek vásárlói és optimális mértékű adót fizessen az kell, hogy a számára leginkább megfelelő munkatársakkal dolgozzon és a cégvezető figyelmét ne az adminisztrációs terhek, hanem a cég irányítása és fejlesztése kösse le. Ehhez pedig olyan tanácsadókra és megbízható szakemberekre van szükség, akik támogatják őt ebben a munkában. Ha már alkalmazottként nem tud egy kisvállalkozás ennyi embert foglalkoztatni, miért ne venné igénybe a szolgáltatásaikat alvállalkozóként? Lehetőleg úgy, hogy ne kelljen egyik szakembertől a másikig szaladgálni a város egyik pontjáról a másikra, hanem minden szolgáltatás egy helyen legyen.

  • Titkárság és asszisztencia

    Kezdő vállalkozóként nagy problémákat okozhat az első alkalmazott felvétele, aki többnyire egy ügyintéző szokott lenni. Kell valaki, aki felveszi az irodában a telefonokat, átveszi a postát, elintézi az ügyintéznivalókat, fogadja az ügyfeleket. De meg kell fizetned az ő bérét és járulékait is és kérdés, hogy vajon ki tudod-e tölteni feladatokkal a teljes munkaidejét. Miért ne lehetne, hogy a titkárságot az irodaház részeként kapod meg és elintézik helyetted a rutinfeladatokat, megszabadítanak az adminisztráció egy részétől, mindezt az irodaház szolgáltatásainak részeként?




Emelt szintű, ugyanakkor kedvezményes áru szolgáltatásaink vállalkozásod gyors fejlődése érdekében:

• profi kkv ügyvéd
• pénzügy
• számviteli- és adótanácsadás
• technológiai tanácsadás
• pályázatírás




Tehát összefoglalva, ha nálunk bérelsz irodát, a következőket tudjuk nyújtani Neked:

• felszerelt, akár bútorozott irodák
• bérelhető tárgyaló- és konferenciatermek
• közös ügyfélszolgálat és titkárság
• alacsony rezsi
• felszerelt, közös használatú teakonyhák
• étterem és kávézó az épületen belül
• 24 órás biztonsági szolgálat
• magas szintű technológia és informatikai háttértámogatás
• szerverterem
• esetileg bérelhető prezentációs eszközök
• ingyenes parkolás a környéken


Ha többet szeretnél megtudni az irodaválasztás szempontjairól és a vállalkozói inkubátorházakról, töltsd le az e-book-ot.