TÁVOLRÓL IS LEGYEN ÜGYFELÜNK  


Pénzügyi adatok kezelése – felhő alapon  


Még a legkisebb vállalkozások esetében is kifizetődő bővíteni a pénzügyi terület hatáskörét és javítani hatékonyságát. Nem elég a bizonylatok excel táblába rögzítése és könyvelőhöz juttatása, a helyes üzleti döntésekhez naprakész információkra van szükség. Erre a kihívásra a mi javaslatunk egy felhő alapú komplex dokumentumkezelő, számlajóváhagyó back office rendszer, amelyben – eltérő fizikai helyszínekről - egyszerre van lehetőség rögzítésre, jóváhagyásra, könyvelésre, ellenőrzésre.  


Pénzügyi tervezés, a bevételek, költségek nyomon követése egy gombnyomással lehetségessé válik.  


Első lépés az üzleti folyamatok azonosítása, valamint a hozzájuk tartozó tervezett költségek, elvárt bevételek meghatározása. A tervezett és tényleges adatok viszonya akár hetente nyomon követhető.  

Többé nem mumus a pénzügy
A folyamatok nyomon követésének automatizálása révén idő és pénz szabadul fel a szervezetben, amely stabil működést eredményez.